..

Raspadam se, ali to niko, ali bas niko ne primjecuje. Nista mi ne ide u zivotu onako kako hocu. Nista mi se ne ostvaruje sto zelim. Nikoga nemam kraj sebe. Niko me ne razmuije. Imam osjecaj da pocinjem ludjeti. Ne mogu niko ispricati ono sto mi je u mislima. Nema te rijeci da opise moje trenutno stanje, jer ni ja sama ne znam kako se osjecam. Pitam se zasto je tako? Zasto bas ovo da se meni dogadja? Zasto? Zasto? Zasto? Zasto me svi napustaju, a taman sam pomislila ‘e ovaj ce da ostane kraj mene’ ! Zasto su skoro svi dvolicni. Jedno pricaju, a drugo rade. Zasto je sve tako okrutno u ovom zivotu!? Zasto ti nesto postane svejedno kad se to pocne ostvariti? Zasto, i zasto i zasto…. i tako bi ja do sutra mogla nabrajati zasto ovo, zasto ono. To su sve pitanja koja mi se svaku noc prolaze kroz glavu. A isto tako na ista nemam odgovore. Tako je unazad par mjeseci. Sve me boli, sve me gusi a ne mogu nista da uradim po tom pitanju. Ne znam sta bi od sebe, stvarno ne znam………

Komentariši